ha de så KULT! <3

Sitter i skolan på svenskan och försöker skriva en krönika å de gååår så bra, de e därför jag sitter å skriver här. wowowo!!
nejmenn..de går inte så bra. Igår va de en myspysig höstdag här i stockholm, var i skolan och sov på de flesta lektionerna (jetlagen härjar), sen gick jag hem till isabel och åt macka å drack teee, mellis. mys! Sen åkte jag hem till rakel å åt middag, wok och sen kolla vi idol och remember me!! BÄSTA FILMEN! Sen så sov jag där å så åt vi mysfrukost!

Nuu ska jag börja på krönikan, fett kuuullt!!

ÅÅÅH KULT, saknar alla i nyc..juulia hur e de i seattle? PÖSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det brukar sluta vid datorn -.- själv brukar jag drömma mig bort på mattelektionen... Ligger 2 veckor efter i planeringen! Bra där Johanna, toppenbra! -.-

Saknarejjjjjj<3

2010-09-22 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0