En vecka kvar tills att jag är hemma

Började dagen me callback för alexander wang..ehh vet inte hur de gick.
Sen looks för lacoste, va typ 1 å en halv timma sen men dom hade inte fått kläderna när jag kom så jag vet inte riktigt hur dom tänkte? skulle va klar där vid 1, då började dom. Fick göra en typ sen fick jag gåå, gick på alla castings uton 3. gick bra!

Sen mötte jag upp theres och alex. Som följde me mig på resten av mina castingar. Sen åkte vi heem, charlotte kom. Vi åkte till abe & arthur för middag sen uut. Helt okej kväll..tråkigt inlägg detta bliiiirrr ooorkar inte blogga -.-

Idag har jag 6 castings å hopppasss jag inte har några fler efter det. Då ska jag hem å sova.

TJA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallååå :)

Vad kul det ska bli att ha dig här hemma igen! Hur ser sista veckan ut? Mkt visningar?

Håller du koll på Idol eller? De är sjuuuukt bra i år alltså :p

Pusss och kraaam

2010-09-09 @ 19:53:41
Postat av: Johanna F

Saknar dig snygging! Hoppas fashion week kommer gÅ bra för dig!! Det tror jag den kommer! :) hälsa Alex, Charlotte, Tilda och ALLA från mig!!! :)<3

2010-09-09 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0