Eet - Regina Spektor

Okej, så även fastän att jag sprungit runt på castings och runt i tunnelbanan och på gatorna i NYC så är jag inte så trött som jag egentligen borde vara! Huuur funkar det? Jag är typ trött i kroppen men jag blir liksom aldrig trött innuti. Är typ rädd att de ska komma ikapp mig när jag kommer hem, tröttheten. Vet inte om det är själva grejen som gör att jag får massa energi och för att jag tycker att de är så himla kul som jag inte blir trött på de liksom. Visst vill man dö lite när de är typ 35 grader varmt och man måste springa runt hela dagen men på nått sätt ere nice.

Sitter i sängen nu och dricker te och äter organisk choklad. GÖTT! As go varen, å bara gjord på raw&organic whatever. Mums, theres och linnea gillade den inte but i like.

 



Haha vet inte varför jag är så jävla tråkig ibland..tror de har någonting me pappa att göra

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vadå tråkig??

Det var ju skitkul ju!!

God Jul på dig själv din lilla hoppa.

Gräshoppa!?

2010-09-03 @ 06:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0