Den bästa sommaren

Sista kvällen igår, min dag va sjukt bra och min kväll likaså. Dock hade jag inte druckit på as länge så min gräns för att bli berusad var inte direkt hög. HAHA! 4 shots och 2 drinkar senare va jag på TOPPP!! Sen åt jag bagels å m&m´s vet jag. aa de va gottt...
Sa hejdå till alla, sorgligt att jag inte kommer ihåg det nu bara. Haha, men de va bra ändå :) hade såååå himla kul! Bästa kvällen <3

Nu sitter jag här och chillar, har duschat å packat ner allting. Har en visning kvar nu för david delfin och sen kommer min chaufför och hämtar mig. Sen bär de av mot flygplatsen.

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga, denna sommaren från den 5 Juli har varit den BÄSTA jag någonsin haft. Det finns verkligen ingenting som har varit dåligt, eller jo..men kan verkligen inte ens komma på va de skulle kunna vara. Och alla grymma männiksor jag lärt känna, allt jag gjort, överallt vart jag har varit..allt ´de har varit så GRYMT! Kommer tillbaka hit snart, om en månad eller så. Men jag är såååå himla glad och lycklig för allt jag har fått göra här, bästa bästabästa sommaren jag någonsin haft.

Nu blir detta sista inlägget från datan innan jag drar, ses i sverige foks. <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i dagens blogg om du vill! :)

2010-09-16 @ 14:28:37
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-16 @ 14:32:17
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ska du dissa oss igen redan om en månad?! :O

Hoppas visningen går brao! :) Seee you soon, pal! Kramis

2010-09-16 @ 15:20:06
Postat av: Mamma

Vi ses på Arlanda!!!

2010-09-16 @ 16:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0