dagarna som gått

I lördags efter en låååååång dag med castings (min sista slutade vid 9 på kvällen) heheh som jag fick skjus till men de va ju najjs. Sen så gick vi till brinkleys för middag + lite utgång. Kom hem vid 2 och va trötttare än tröttast, vaknade och va ännu tröttare.

Sprang till jobbet vid 8, gjorde 15 looks + video innan 1, skyndade mig iväg på casting för zac posen, gick väl hyffsat. Utanför zac posen castingen mötte jag killarna som har modellounge och dom satte mig i en av deras modellounge porsches. HAH!!!!!! dom har typ 100 porsches som kör runt oss om vi vill. De va iofs skönt me skjuss. underskattat här borta under dessa tider!

Den vad för BCBG alltsåå, saatt där i 2 och en halvtimma och vänta. Hade sällskap av först theres och sen kom tilda också, myserå.

Efter det mötte jag upp Daria och Andrew och vi åkte till williamsburg i brooklyn till Darias nya lägenhet som va asssaaaa fin!! Där åt vi chirre å drack corona light och spela kort. De va fett nice, hehe de blev middagen typ. akwarrddd menmen. Sen så åkte vi till brinkleys igen å jag åt sparris för då va jag hungrig igen, de va la gött.

Sen åkte jag hem och sov. OCH NU NÄR JAG VAKNA E JAG SJUKT TRÖTT!! ALLTSÅ PÅ RIKTIGT! Ska baaara sova när jag kommer hem ikväll. jajaja sköönt!!

nej, nu ere castings. Calvin klein idag, lär ju bli ca 6 timmars väntan på den. SKÖNT! elller? + marc by marc jacobs å 6 andra. TJA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar ditt mål som är att bli utbränd eller?! Haha. Kanske kan vara bra att sova ist för att röja runt på stan... Nä usch vad tråkig jag lät nu!! Sova får du göra när du kommer hem. Lev ut till fullo där borta. Sthlm är sitt gamla tråkiga jag ;p

Nu är det verkligen inte långt kvar tills du kommer hem. Vad har du önskat för mat?! :)

Puss och kram och LYCKA TILL!! You rock!

2010-09-06 @ 16:21:10
Postat av: Mamma

Var det Johanna tro som hade inlägget innan mig? Jag o pappa har spekulerat i vilken mat som kommer att beställas. Jag gissar på CiaoCiao om vi skall ut och tortellini med svamp o parmesan eller svampomelett, Marcus tror hemmalagade köttbullar m brunsås o potatismos, kanske bakpotatis med räkor. Ja, vad säger du?

2010-09-06 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0