3 bästa månaderna i mitt liv

Idag har jag varit i stan, ätit lunch med bästavännen på Zanzibar, shoppat (hittade bästa jeansshortsen ever så va bara tvungen), ätit middag med fina tjejkompisarna. Har haft en mysig dag, men har varit sjukt trött. Imorgon åker mamma och pappa till Italien. Shit alltså, har träffat dom en dag typ..jaja!

På måndag börjar skolan, tillbaka till allvaret..typ..om de nu e de som är allvaret. Just nu känns ingenting så speciellt allvarligt. Blää, vet ingenting. Vet bara att jag aldrig varit så glad som jag va där borta, fann va braaa de va!

Jaja nya tag, nu ska jag sova. Måste sysselsätta mig med nått imorgon, ska påbörja nått..keep me busy until june please.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man blir ju så rastlös -.-

2010-09-19 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0