11 september

Idag är det 11 september kom jag på. Det är 9 år sen world trade center incidenten hände, har varit där nere och kollat på ground zero..de e inget att se..för de är liksom ingenting. Bara massa byggarbete typ. Men de e fett hemskt!

Ska se hur det är på stan idag, jag frågade en chaufför från modellounge som körde mig till en casting för han va brandman.. så jag ba "va du här då? i nyc..? jobbade du?" han ba "aa men då jobbade jag på Wallstreet, 9 månader senare jobbade jag på brandstationen i west village". Fett fiiiint tyckte jag att det var iaf! Att han hade bytt jobb bara för 11 september. Så han berättade att nu när det är 11 september så kommer alla som dogs familjer å så har alla dom lunch på brandstationen och skänker massa fina tankar osv till dom som dog <3

Nejjj nu måste jag srpinga till tunnelbanana, e ee fett trötttr -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0