om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Körde en fuling, och stannade hemma idag. Hade ändå bara 1 lektion, foto..fotade ju fannn hela dagen igår :o så kände att efter typ 6 månaders jobb och skola utan speciellt många lediga dagar förtjänade jag en långhelg.
Så jag sov tills jag vaknade, super nice. sen gick jag upp å åt massa god frulle framför sex and the city.

Nu ska jag snart ut på en LÅNG powerwalk och bränna fett, skönt. Har fortfarande ont i halsen så jag hatar att jag inte kan utföra nån jobbigare och bättre träning menmen. Sen ska jag bara mysa, alltså verkligen! Synd bara att man inte har nån att mysa med..jaaja sånt har vi ändå inte tid med nu.

TJENIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0