något förfärligt har inträffat

jag har legat och sovit HELA dagen, förutom ca två timmar som bestod av intag av fruktsallad och ägg samt lite kaffe och Gossip Girl.

Nu mår jag ju iaf bättre och det är ju det positiva som har kommit ut ifrån denna föfärliga händelse. Alltså ågren över att jag har wastat en dag på att sova, JAG HATAR att vara sjuk. alltså de är den största ångesten för mig, de är så himla oskönt att behöva ligga inne och göra nada bara för att man ska kunna göra bananas när man väl är frisk. jajaj de e väl såååre e antar ja.

Imorgon blir det fan HÅRD träning, ska vilja ta mitt liv efteråt. Ska känna att FAN VA SKÖNT och det här gör jag aaaaldrig om på samma gång efteråt.



ungefär såhär kommer min lägenhet i NYC se ut. Iaf färgerna, och mattan..mattan MÅSTE jag bara ha! Älskar zebra okejjjj??

Kommentarer
Postat av: Johanna F

<3

2010-10-31 @ 16:53:04
URL: http://johannannahoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0