Men va?

Jag lär mig nya saker VARJE dag! Tydligen är inte morötter och rödbetor speciellt nyttigt (för "vanliga människor" är det nyttigt), och inga mjölkprodukter. Så från och med nu lever jag på Torsk, sallad, avokado, bönor, gojigröt LOL (denne fett goo), äpplen, apelsiner, bär, mandlar och ÄLSKADE CASHEWNÖTTER. Alltså dom ger jag FAN inte upp, hur onyttigt de än må vara.

Nu ska jag utveckla mitt svenska tal jag ska hålla imorgon som jag tar från mitt tal från tvåans nationella, soft. Sen blir det desperate Houswifes sittandes på träningscykeln. Way to go!



(ja jag har gjort detta collage helt själv via picasa, fett bra program. myycekkk enklare än photoshop för oss nybörjare. ehehh)

Kommentarer
Postat av: Johanna F

Vad är det för fel på morötter och rödbetor nudåååååååååååååååååå?

2010-10-19 @ 22:13:04
URL: http://johannannahoj.blogg.se/
Postat av: Mamma

Härliga bilder!

2010-10-20 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0