Mammadag

sjukt mysig dag! Vaknade vid 9, åt min vanliga yoghurtkeso+ frukt frulle å åkte till sturebadet med mamma och johanna för lite workout. Blev lite powerwalk och yoga i en timma. Bästa träningen i SWEAR, faan va de är najs. Man bara andas å gör lite konstiga ställningar å så bara blir man slim å fit å de är as skönt. Sen så åkte vi in till stan till NK och åt lunch. Räksallad, mhmhm!

Svängde förbi dermalogica, och köpte ett lipsyl. Sen gick jag och mamma upp på plan två, till bruuns bazar. Mamma köpte en jätte fin blå kappa och jag köpte en blus/skjorta/klänning/topp..idk. As fin i blå satin, har velat ha en sån as länge så de va nice. Sen så köpte vi en sjal också, å när vi ändå va på NK så gick vi ner till NK kaffe & Te handel och köpte grönt goji och havtorns te som är sjukt gott och nyttigt samt en te burk och såna där löstesilar, och lite beskvier. heheh!

Nu har vi precis fikat lite och pratat om julen (?). Nu ska jag plugga å chilla innan jag åker in till stan igen med fina Frida och äter middag å går på ett Event på Laroy. laroooy, orkante.....sämsta stället.



tack älsklings mamma för allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0