little cashew nut

igår va det en riktigt niceig dag! Först var jag å tränade på SATS, Kondition och Yoga ( TIPS : gå aldrig på yoga på söndagar, inte nice.) Sen åkte jag in till stan och kollade bio med Johanna, åh de va mysiiigggtt!!
Sen åkte jag hem å åt mys middag med familjen som sen slutade framför tvn. GÖTT!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, vi hade spex. lol! Ingen gick, vi hade lappar istl. Nu har jag ätit fruktsallad å casheewwssss, å snart blir det powerwalk i det fina höstvädret samt PLUGG i massor eftersom att jag jobbar hela veckan utom fredag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Då fick ni som ni vill ändå då :D

Congrats!

2010-10-11 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0