jobb, skola, träning, jobb skola blablabajs?

blev klar med jobbet 20 över 9, trodde jag skulle hoppa av LYCKA. hoppade inte..istället gick jag till skolan och började plugga på min religionsuppgift, har skrivit en halv sida om vad muslimer tror händer efter livet. Finns det något mer ointressant? aa vad judarna tror efter livet..för de har jag inte börjat läsa om ännu!
ijallafalll så i brist på annat (eh istället FÖR att plugga) så gick jag in på min käre vän theres blogg http://theresalex.blogg.se och läste gamla inlägg från november förra året. HAHA å så kommer det ett inlägg på hennes uträkning för att räkna ut va klockan är på digitalklockor. Det berättade hon för mig när vi åkte upp i hissen till vår lägenhet i nyc. ALLTSÅ FAN VA EFTERBLIVET! haha döööör, de va typ sjukt komplicerat och i didnt faat anything. Fan komplicerare än att faktist lära sig digitalklockan?

nerå theres..fett smart sätt faktist..miss jo!

Idag ska jag träna, jag längtar. Har världens finaste uppsättning från min pressvisning också, i skolan. lol!

tjenadå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0