Jag undrar..

...hur min enterknapp på datorn mår? Efter att ha tryckt frebilt på den i 5 minuter för att skicka varrenda jävla meddelande på facebook chatten? Kan det va den sämsta chatten ever made i världshistorien, i definalty think so. Kom igeeeen nu Mark Zuckerberg, your chat ZUCKS!

och om ni undrar varför jag bloggat så mycket på senaste tiden är det för att jag inte har något roligare för mig! Så nu ska jag berätta top 5 intressantaste sakerna som hänt idag.

1. Jag har några sjuka nervryckningar mellan ögonbrynen (i pannan alltså). När ska detta jobbiga fenomen SLUTA? lägg AV!!!! (issi säger att det beror på överansträngningen jag utför genom att se besvärad ut)
2. Gick och hämtade beställda H&M kläder på posten, pratade med rakel samtidigt jag gjorde detta vilket reslulterade i många konstiga blickar sägande "är hon sådär på riktigt?!"
3. Åt jävligt god lax till middag, matkoma?! ne , jag bantar ju
4. skickat några meddelande till Theres på skype, lär ta några timmar innan hon ser det (läste på hennes blogg att hon sitter å bajsar, that´s why)
5. HUR OINTRESSANT VAR INTE DETTA?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

måste först och främst säga att din blogg är väldigt inspirerande! love it!

men hur kommer dig sig att du bantar? är du inte redan väldigt smal? och på vilket sätt bantar du? några konstiga dieter? tycker det känns som om det kommer nya dieter varje dag, haha?



kram kram :)



2010-10-25 @ 20:37:42
Postat av: Anonym

Hej!

måste först och främst säga att din blogg är väldigt inspirerande! love it!

men hur kommer dig sig att du bantar? är du inte redan väldigt smal? och på vilket sätt bantar du? några konstiga dieter? tycker det känns som om det kommer nya dieter varje dag, haha?



kram kram :)

2010-10-25 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0