Höst!

Vaknade vid 9 imorse efter en utekväll som slutade, konstigt nog, i haganorra? va?
iaf, gick upp å åt lite god pineapple till frulle. Sen somnade jag om framför Sex and the City och vaknar av att pappa kommer in och tjatar på att jag ska sätta in mina alla oanvända jackor på blocket. Satte in 2, det får räcka för dagen. Har typ 6 till jag lika gärna skulle kunna sälja, tex en grå burberrykappa jag ALDRIG använder, en beige kappa från zara (kan komma till användning actually), en grå kappa från zara jag fick förra året som jag heller aldrig använder, en skidjacka från PEAK (HAHA!), en beige kort trench från zara (säljer den billigt) osv,osv,osv.

Nu ska jag städa och sen ska jag promma å YOGA! åh, najs.
Sen ska jag laga lunch, har blivit så sjukt duktig. hehe, eller? såg räkeeerr i kylen , gött

HARE


Kommentarer
Postat av: Johanna

Johanna vill ha den gråa kappan ifrån Zaraaa! :D

2010-10-03 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0