hopeless

kom precis hem från jobbet, naiizz. Började vid 9 och slutade vid halv 5 typ! Alltså kan inte beskriva tröttheten jag kände imorse, det var som den där morgonen jag vaknade efter min och Rakels legendariska utekväll i stockholm en sommarnatt jag inte minns ett piss utav. Som tur var åkte jag till NYC en vecka efter det!
Pontus sa att det var för att det spökar i de huset i gamlastan vi  jobbat i dessa två dagar, idk about that menmen.

Sitter just  nu och läser "äkta vara". Fyifan va vidrig den är egentligen, om man tänker efter. Man kan ju verkligen inte äta någonting typ, det är tillsatser i ALLT. E308, E210, E938572394839074370 ?!?"? nä, men de är bra..då vet man ju va man kan äta sen. typ, vatten och..äpplena som växer ute på våra träd. HAH lollllll

Kom hem till en arg storebror, banken har tagit hans pengar..men konstigt, nått som brukar kallas för Skatt.
De e la ingen skatt de där, dom tarroom juuh omheh.

Nu ska jag plugga och sen äta middag och sen plugga och INTE träna idag, idag är min träningsfria dag. ja mm sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0