hejhopp

Hade släkten på middag. Sjukt underskattat!
Ahhiaf,, efter att släkten pyst hem gick jag upp, å sen ner till Soffan där jag kollade Beck med mamma och pappa. Såg två minuter, å sen somnade jag. trött tjej!

Vaknade och gick å borsta tänderna (FAAnnnvem gör inte de nuförtiden? ) å nu är jag typ sjuk. eller asså, har så jälans ont i halsen? av att sova, hurede möjligt? Typ som att bakterierna ligger och väntar tiss man sover så att dom ska kunna utveckla sig i lugn och ro eller vadå??


ahh jävligt oskönt ijallafall. NUUUU ska jag kolla allra sista avsnittet av sex and the city. ¨cause thats fcking beautiful. å nått som är riktigt fint är att jag har håltimme första lektionen, SCORE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0