Hej hopp

Jag har hört att man mår bäst och är lyckligast när man gör det man vill och känner för. Och just nu i detta skede..känner jag INTE för att dra på mig 7 lager träningskläder å gå ut å springa i 40 minuter. Alltså gör jag inte det.
Fan va skönt att man är 18 och får bestämma själv, shit. de är så najs, är så glad. De är så skönt de här med att vara vuxen, just i detta läge. Hade ju iofs fått bestämma att jag inte ville gå ut å springa om jag är 17 också..men känns liksom somattee jag hade varit mer tvungen då kanske? eller ne.. men aja fakk it.

Tror jag ska gå hem till rakel snart, ikväll ska vi på bio och se Eat Pray Love, som jag hade premiär biljetter till i NYC för två månader sen. Haha! och sen ska vi till berns asiatiska och käka middag. ÅH, sashimi. GOTTRÅ! fett nyttigt, så jävla nyttigt. Nyttigare än sushi,, å de är ju nyttigt liksom.

Nej nu ska jag göra te och mysa in mig i soffan framför SATC, för nu är det ÄNTLIGEN FREDAG!!



ÅÅH hoppas dom har dessaa, då dör jag. så jeela guuaa!! eller hur julia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0