"här sitter jag å äter fruukoost, heela dagen låå åång!"

alltså kollade in i en tom kyl alldeles nyss. insåg att de enda som existerar är massa burkar, lite fetaost, lite lättmjölk å lite soyamjölk samt ketchup å brämhults blåbärsjuice. Va? har nån handlat på länge? AHAA okej..
Kollade i fruktskålen, apelsiner, mandariner, grapefrukt. AHAA vare nån som gilla citrusfrukter? aa okeej

Kände att morgondagens frukost inte känns så tilltalande. Skärde dom där jeevla citrusfrukterna till en frukt (citrus) sallad. GÖÖTT!! eftersom att jag har en calltime klockan 07.00 imorgon på kammakargatan. Älskar namnet på den gatan, wowo, kaammaaakarGATAN.

Äsch, ska sova nu, actually..de är de va jag tänkte göra. Är trött i benen efter min 50 minuters långa powerwalk som brukar ta en timma egentligen men det var power på den walken kan jag säga.

TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0