Erase me

dagen började med fruktsallad, ägg och te. (eftersom att jag aldrig får berätta va jag åt till frukost så SKRIVER jag det här istället. här får jag fan skriva vad FAANNN jag vill ok?). Åkte till skolan och hade sjukt onödiga lektioner, wasting my time. neerååå hare så kult där så..lol.

Åt gooouiidd LINSSÅPPA på blåbär, ah..sennee hade jag lektioner igen å sen va jag å fika med fina Linda.
Efter det gick jag till mammas frisör och påvägen dit häll jag på att bokstavligen flyga iväg på klarabergsviadukten, tror att antingen har jag gått ner en del i vikt eller så var det ÅRETS vind för mina fötter lyfte nästan från marken, no kidding.

Fick skjuss hem, åt AS nyttig middag, aldrig ätit så nyttig middag. Kyckling me grönsaker..ah hah!

Älskar hur HEELA detta inlägget handlade om hur nyttig jag varit idag å vad jag har ätit, (hihehho åt lite chokladcashews sådeså).

Nu ska jag ut å POWERWALKAA sen är det Desperate Housewifes, åh som jag har längtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0