Effektiv dag jaaa?

Vaknade vid 9, åt frulle och gick ut å powerwalka. Sen åkte jag in till stan och åt sushi lunch med olpa för att sedan gå på den enda lektionen jag hade för dagen, som blev INSTÄLLD. Soft! Satte mig i datasalen, träffade freddan och jennifer och hängde lite med dom tills olivia var klar med sin lektion. Då åkte jag hem med henne, städade mina rum, fixade nya bilder från nyc till mina ramar. FINT! Sedan har jag pluggat, lämnat in en svenska uppgift som inte ska vara inne förrens den 27, asså FAN VA NICE å ha den inlämnad. Sjukt enkel va den också! så sjuukt effektiv är jag.

Nu ska jag iväg till Sats å SATSA å yoga.

HEIIDÅÅ

Kommentarer
Postat av: Harry potter

"hej jag vill gå på SATS-yoga"

2010-10-19 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0