bra helg

Lördagkvällen spenderade jag med Theres i modellägenheten, vi å gurkann!! åh va gott. Vi kolla på New Moon och vår film från NYC, jag höll typ på att kräkas av skrattattack, vafannnn är vi så jävla efterblivna i den videon? i dont faat?
Sen åt vi frukost i sängen, åkte å fikade (lol) med Te och Smoothie på Coffeehouse by george. Där såg vi en tjej som doppa sin docka i sin hallonsmoothie, vilket jäla WASTE!

Sen efter att jag följt me theres på sin fitting/casting för Hope så åkte jag hem, pluggade och åt fruktsallad. Sen blev det en springrunda på 40 min + en powerwalk runda på typ en timma. Shit va trött jag är nu, helt galet! Men det är najs. Åt en sjukt god och nyttig middag med mams och paps och nu sitter jag och försöker plugga religion..det går sådär. Förjääla tråkigt ämne..

Nu ska jag dricka mitt goa gröna goji havtorns te med skummad mjölk, GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0