Är det nått bra på tv ikväll?

Vaknade imorse, av mig själv, så där skönt trött ni vet. När man är as mysig och man kommer ner till frukosten och mamma är kvar hemma (händer aaaldrig!! är alltid ensam hemma på morgonen). Åt gojigröt med äpple till frukost, sen gick jag ut och sprang i 50 minuter. Kan ju säga att det var lagom deppigt när det var helt grått på himlen och det duggade, men fannn va skönt de va efteråt. dog typ!

Sen var det skola, gjorde allt de sista jag har innan höstlovet. Ruggigt skönt, no more plugg!!!!!! yiaiyaiya (haha kom å tänka på kaitlyn i IMG´s reception när jag hör den låten)

Nuu e jag hemma, hjälper mamma med fisksoopppaaa,GOTTT

heeeeeerååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0