alltså lol

HAHA fick ett mejl på FB precis. Trodde jag skulle dö av skratt, så kulT var det!!



Jag svarade "yaaa suuure little sexy man, i would love that. See u at times square 4 in nyc tmrw by the ESPN sign. THANX!!!" HAHAHHAH nej..de gjorde jag inte. svarade inte.......,.......ehhhhh satteee dom som inte fattar skämt och ironi fattar att jag skämtade och var ironisk.

Iaf..sitter och pluggar Int. Ek! Känns fan bra det här, det rullar på. Imorgon är det LOV! Jag dör, vad najs. Ska dock plugga allt jag kan på lovet så att jag är typ  klar..orkar inte ha massa plugg för de e fett jooobbigt. yääs thats how i would describe it.
Sen ska jag gå på bio med bästa vännen å på konsert(?) med olivia, å ba mhm ja det kommer att bli ett roligt höstlov tror jag. Ett riktigt lov liksom,


MENNEE,, nee nu ska jag fortsätta  med int. ek. pöööööööösråå

Kommentarer
Postat av: Johanna F

hahaha dööööööör.. fick liknande om mitt hår, man bara eehm thanks...?

2010-10-28 @ 20:34:10
URL: http://johannannahoj.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahahaha skön snubbe!!

åh vad nice med höstloooov!!! vill oxååå

<3

2010-10-29 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0