hejhejhej

Körde crossfit med PETEN. De va så jävla jobbigt, dog. Hon sa "va envis du är dåååå!" då sa jag HA, vet. Bra egenskap, iaf när de gäller träning i guess..iaf crossfit. haha okej jaja tänker ni. Jag är envis, min pt är envis, dålig combo. bra combo! WHATEVA. Sen åt jag lunch med mamma och christina, as gott. å sen hade jag en casting för H&M och sen åkte jag hem, åt lite frysta strawberries och drack jordgubbsvatten. Jordgubbskoma!

Nu e jag ute i DV + CHIC! så kooooolla in, kanske kommer bilderna upp här i bloggen. När ni ändå håller på kan ni ju kolla in ELLE där mina fina Theres å Linnea e me. Så jela f1 modejobb, stylat av robert rydberg. as fintereeeee okejj

Nu ska jag byta om lite smått sen röra mig in mot stan för att hänga med Frida, ska bli kult...eller? HAHAHH jo skoja ska bli mysigt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååååå för H&M. I hope you get it! 8D

2010-11-18 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0