trännaaaa wihiho

vaknade av mamma som kom in vid halv 8 "men mikaEElaaaa?" jag "VA SHIT VADÅÅ? "du ska ju va på sturebadet halv 11" aaaaaaah jag vet ? "meh städerskan kommer ju 8"
alltså jag är i ett tillfälle i min hjärna där jag inte fattar någonting, det står liksom still? whateva

åt frulle, åkte till sturebadet och hade ett möte med min PT, hon sa att hon skulle göra lite småförändringar i min kost. Man behövde inte göra så mycke sa hon men hon skulle lägga till mer fett?!? :o HAHA hon ba asså du äter bra och så, men du äter för näringsfattigt, jag ba aha...fett.

Iaf, träningen gick sjukt bra. Alltså de va verkligen roligt! å nu vet jag hur jag ska träna vikket är grymt. Ska träffa henne några gånger, sen hoppas jag på att se lite results. ohyea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0