(taxi) stockholm i mitt <3

det är redan den 3 november. panik!

Var på berns idag och såg victorious, de va bra. Sen vidare till Riche med djn på berns, han va la trevliiii. vi hade de trevligt. Olivia var dock lite mer taggad än vad jag var. Det brukar vara så, 1 glas rött vin fick jag i mig. Sen tog det stopp, olivia fick mitt vita vin, och jag beställde min trognaste vän i baren, COLA LIGHTEN! Tror fan inte jag beställt läsk på krogen sen jag va 12 och gick me mamma å pappa på nått random ställe (uuhhh cool tjej?) lol. de e ju gott, å så va jag törstiii.

Lägger ruschen med betoning på uschen till tåget (det allraste sistaste tåget, nästa går 04.43) . alltså POWERWALK och POWERSPRING no shit!!!! vi missade det, me en millesekund. alltså vafan harom knappar på dörrarna om dom ändå inte går att trycka på? skit helvete. iaf, tog en taxi hem. Å jag är ju rätt dealig av mig, ehhe ärvt av mor min. Satte jag kören här "fastpris 450 till jakobsberg och sen barkarby" han ba aah ska kolla va fastpriset e dit, 465 kr, BRA RÄKNAT! han droppar av olivia i jakobsberg och släpper sedan av mig hemma, han stannar taxametern på 448 kr. LOL! om ni är i stockholm och ska åka taxi, åk ALLTID med taxi stockholm, ALLTID!!! Nummret e 08150000. bästa everrr.

Nu ska jag sova för ska upp tidigt imorgon, iväg till sturebadet för möte med min nya PT (hihih jag har en PE TE!) nu jevlarns. Längtar redan till gojigrötsfrukosten imorgon, kommer bli epic. Är sjukt taggad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0