SEGASTE JELA DAGENN

fan va seg dag! klockan är bara 1, men de känns typ som att jag har varit vaken i hundra år. Alltså antingen ere för att vädret är totalt jävla skit eller så är det för att jag har varit sjukt oproduktiv som timmarna jag har varit vaken.
sååe va har jag gjort hitills på dagen dååå?

Vaknade vid 7 första gången, stängde av larmet (såklart) vaknade igen vid 8. hehh....tog 9 tåget in till skolan och blev 40 minuter sen men de va coolers. Åt frukost också, juste.
Sen köpte jag kaffe på Seven Eleven. Hade två lektioner, åt laxsallad till lurre med olivia, anna, carro och alexandra. Drack ännu mer kaffe. Gick upp till skolan och fördrev tid framför datorn i väntan på nästa (och sista) lektionen och mikkan. NUUU sitter jag i datasalen..igen..å har engelska. fettt KUUUUULlllt rååå.

vill stan och köpa en vit glesstickad tröja..vaaaaart hittar jag derå????????

HEJDÅ! DEPPMODEEE

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha: "vill stan och köpa..", dog på deen! 8)

One Honey and Oatmeal facemask, coming up! ;)

2010-11-10 @ 22:28:55
Postat av: Anonym

en gång dog jag också

2010-11-11 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0