powernap

så sjukt skönt att sova, men alltså de är så oskönt att vakna sen. Drömde fetaste ågrendrömmen. Jag mötte upp min kusin på NK, jag skulle åka iväg och träna och hon skulle följa med. Sen försvinner hon och de kommer fram massa folk till mig å ba "mikaelaaa, hallå TJAA, faan va kul" och jag känner ju ingen av dessa? och jag får största paniken ever. Sen ser jag en person jag faktist känner, å ba hallå hejj olle! Å så känner inte han igen mig, PANIK IGEN. Vaknar och tror att jag fått panik ångest attack på riktigt å ba, men då ka jag ju inte träna. tuur, då kan jag somna igen istl.

Fail på mig själv kände jag, bigbig faliure. Så nu sitter jag å äter ett äpple och ska iväg till Sats och träna. oh yes!

Ha en bra fredag då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0