olivia ring mig

nu förflyttar jag mig från sängen till soffan..känns liksom som att man går upp då.
Tar med mig duntäcket.
Somnade 3 igår natt

OCH

Jag drömde att jag och theres hade gått en visning här i stockholm, fast liksom ute där jag bor. so wierd. iaf, så skulle vi åka hem till mig så skulle vi ta bussen. Å så gick vi förbi några snubbar som kolla as mycke, sen började vi springa till bussen . Då började dom jaga oss, lol. FETT LÄSKIT!!! satte vi sprang fort som fan och jag peka på busschauffören så att han skulle se  att vi skulle me bussen för den körde liksom förbi oss. Å han fatta så han stannade och räddade oss i sista stund ifrån döden. wow. gr8 understanding mellan mig och busschauffören skulle jag nog säga



trött.tjeiii.92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0