MEN DURÅÅ

YES! Ett till arbete avklarat och inskickat, nu har jag bara 4 stora kvar innan det blir lite lugnt innan lovet. Skönt! Kommer säkert hinna komma in en massa fler under tiden men whattodo.
Borde tränat idag igen men fann va ingen ork de finns till det, just nu är jag inne i en sova och chilla period och antar att jag ska lyssna på min kropp och göra som den vill. Vad är mest tragiskt..att jag gick och la mig halv 9 = sov 11 timmar och lyckades på nått konstigt väääänsteeer försooova mig??? ELLER att jag sov 11 timmar och fortfarande är trött. hahah orkante.

Lyssnar iaf på Billy Joel och lägger en chillpill i soffan å ba pluggar åba pluggar å ba lyssnar på billy joel.. livet är allt bra, trots trött period och missat desperate housewifes. de e inte allt duuuu



trötta treor på gymnasiet

TJA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta det lite chillpill du, jag har tränat föör mycket idag så du kan få låna lite av mig ;) Pösss

2010-11-24 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0