lilla lady

Precis hemkommen från skolan. Är så glad just nu! allting känns så sjukt bra! Nu ska jag bara värma mig lite och sen ut på en löprunda. På en halvtimme, en halvtimme av jobbighet, "döda mig nu" känsla. Dock är känslan efteråt den bästa som finns, imma do it.

FAN vad jag saknar dig, och dig, och dig å dig å dig! Ibland vill jag bara kunna teleportera mig, till alla jag vill vara med..de går ju inte. skit.
Känner mig så himla klar här, men ändå så känns det som att  jag är långt ifrån klar. idk. idkidkidk.!


Fattar inte hur man kan villaaa lässa denna bloggen, hur kult äre på en skala ett till tijo?

TJENIS

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig<3

2010-11-16 @ 17:56:00
URL: http://johannannahoj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, palla att du skriver inlägg om du inte fattar varför vi läser den... Om du slutar skriva slutar vi läsa, you knooow! ;)

2010-11-16 @ 19:33:53
Postat av: Mathilda

åhhh blir så glad när jag läser att du är glad!!!! saknar dig !! <3

2010-11-17 @ 07:01:04
Postat av: Anonym

du är rolig, fortsätt skriva ;D

2010-11-17 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0