Kalle och jag

vi är goda vänner fastän mycke ooolika. vi tycker om, olika saker!! Hihaho. Nej, nu är det så att jag träffade på karl i skolan så då hängde jag med  honom in på hans webb design lektion. Innan det har jag gått runt på NK och chillat, reasearchat osv. Sen köpte jag lurre på Smörgåsboden, fast jag köpte en sallad och inte en smörgås som man skulle kunna tro eftersom att jag köpte den på smörgåsboden. Ijaaallafall..nu sitter jag här och fördriver tid..lite akward eftersom att jag inte ens har den här lektionen? iihh

jaja, sitter iaf och kollar streetstyle. Har hittad både, theres, tilda å johanna.

UPDATE: har suttit å läst ett hundratal bloggar och inser hur jela opersonliga dem flesta är.

"Hej alla fina läsare, jag sitter här och dricker kaffe på morgonkvisten och ska snart springa iväg till jobbet. Hoppas ni får en bra dag alla fina läsare för det ska jag ha"

HAHA, okejj? veeem dricker inte kaffe på morgonen och vem ska inte springa iväg till jobbet..vem vill inte ha en bra dag? okej man kanske dricker te eller juice eller ingenting och man kanske tar bilen till jobbet eller så kanske man går i skolan men fan, kom igen. INGEN bryr sig om du dricker kaffe och ska dra till jobbet. en så sjukt obvious thing. aja, ska inte säga nått..tar kort på min frukost liksom


Kommentarer
Postat av: Johanna F

Alltså fan vad jag saknar dig och dina kommentarer!!! Puss fina<3 för seriöst. Måste. Skriva. Nått.,, Hehehihihsodjdjdidkjhoo<3 puss igen<3

2010-11-18 @ 00:36:14
URL: http://johannannahoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0