käften

sitter här å käkar min bär och nötblandning. blev lite naturell yoghurt i också! Fan va jag har saknat yoghurt.
Det bajsregnar ute (regnar bajs för den som inte förstår) så vet inte om jag vill gå ut på hela dagen. JOO!
ska ut och springa, jag är la vattentät ellerrrr?? För idag har jag sen vecka (jag ÄLSKAR sen vecka) och dåå tränar man innan skolan å inte efter.

Igår var det farsdag, jag lagade frukost och jätte god middag till min pappa. Han blev glad! Han va rätt delaktig i middagen dock, eftersom att jag verkligen inte kan laga mat så skulle de nog inte blivit så gött om jag lagade det.
(HAHAH alltså potatisgratäng, måste bara säga att det är fan onyttigare än pizza typ, för den som inte visste deee. GROSS!!!) men eftersom att jag inte skulle äta den så vare la lögnt förmig eller?



HAHHAHAHHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore kul om du kan lägga upp mer bilder? :)

2010-11-15 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0