idag

hare varit en händelserik dag, innuti mitt huvud alltså. Utanför mitt huvud, not so much. Jag va i skolan och gick inte på en enda lektion för jag trodde att alla va isntällda men de var dom tydligen inte fick jag reda på när jag kom hem till Isabel. Hon lagade carbonara till mig. HEJ KOM OCH HJÄLP MIG, ska det vara sådär gott kan jag äta det varje dag..det vill jag inte, då blir man tjock å får ont i magen. Det har jag nu..

Jag kom precis på att jag inte stött på något roligt idag? varför har jag inte sett en konstig eller rolig eller ful människa? Nej men juste, för jag är ju i stockholm. haaaha

En grej som har varit händelserik är att jag ramlade, Disneyvurpa som mikkan brukar säga..det var det också. En äkta disneyvurpa! Nu har jag ont på rumpan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0