HP, PT, PD!

Harry Potter va ju så jävlanns bra, just sayin. Kan inte vänta tills nästa film, KAN INTE! Jag har ca, ett halvår på mig..(lite mer) att ragga upp någon som har med produktionen att göra = se nästa del tidigare. katching, making some plans.

Whateva. Ska gå hemifrån om 20 minuter för att styra min kos mot PTN! ALLTSÅE, om 20 minuter. 19 för att vara exakt..17 säkert när jag är klar med det här inlägget. Jag undrar vad jag ka ha på mig idag, big deal? kanske..det snöar ute vilket gör klädvalet lite mer komplicerat. Jag är ledig idag, fattar ni? och jag går till min pt vid 9 vilket betyder att jag gick upp klockan 7. vuxenpoäng , katching! Jag gick och la mig vid halv 2, ungdomspoäng katching. coolt liksom, ahahha!!!

Skolkatalogen har också kommit vilket är en trevlig nyhet eftersom att jag ser helt okej ut på klassfotot och för att jag inte va me på spexet (Det var ingen ivår klass, remember?) därför känns det rätt så decent.

NEJ, nu har det tagit 4 minuter vilket betyder att jag bara har 16 minuter kvar här på hemmafronten. Här säger jag hejhej hemskt mycket hej (JAG HATAR DEN FRASEN HOPPAS DEN HÄNGER SIG SJÄLV EN VACKER DAG)


Kommentarer
Postat av: Johanna F

Jaaaaaaaaaaaa!! Vi ser till att skaffa till röda mattan på galapremiären!! :D eller hur! ;) det fixar vi!<3

2010-11-18 @ 08:39:32
URL: http://johannannahoj.blogg.se/
Postat av: rebecca

hej :) planer för dagen?

2010-11-18 @ 09:01:50
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, dog på det sista om "hej, hej, hemskt mycket hej!" :D

Såg din schoolpicture, och den var najs! :)

2010-11-18 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0