H&M SS11

Sitter just nu och pluggar och pratar med Charlotte. Char har just nu det stora övertaget, men snart kommer plugget igen. Det börjar närma sig, eftersom att klockan är 02.20 am där borta och hon borde ändå sova snart, tycker jag??!?!

Iallafall så hade jag gjort kaffe, hällt i ny och fräsh mjölk, och ÄNDÅ blev de värst aäckel klumben i? Fattar inte varför de blir så? Som värsta, idk. gross!!!! Blir det nån kemiskreaktion mellan kaffet å mjölken, eller skär det sig? eller vad är grejen?

Vår kaffemaskin vill inte att jag ska dricka kaffe med mjölk apperently. tråkigt.

Ska skriva klart denna uppgiften sen ska jag ut på en springrunda, tjeeen



BTW: H&M SS11 är sjukt snygg, vill ha allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0