Gissningsleken?

Såg att jag typ har lekt gissningsleken imorse, hade sjukt bråttom ok? då blir det som de blir med stavningen. heheh! Skulle aldrig kunna bli nån super proffs bloggare, haha älskar om de hade varit typ blondinbella eller kenza eller whatever hade alla ba "alltsåee de stavas faktist inte så dära ånananna" MEN NÄHÄ? HAHA AAA VA BRA ATT DU SA DE FÖR JAG VISSTE INTE ATT "FÖR" STAVADES MED ETT Ö!!

Har iallafall satt på mig mys kläderna, bästaste mjukisbyxorna från abercrombie som kan vara dom msyigaste mjukisarna ever + min underbara kofta från Zara och gjort grönt persiko te (odlat själv)! Nu ska jag ta tag i plugget, kommer att bli en utmaning detta....wowwooo jämföra sveriges ekonomi med ett annats land..bra att veta vilket? kanche nooorgeee? eller? får se vare blir. I´ll keep u posted lovers

EN ANNAN SAK SOM ÄR SÅ JÄVLAA SOFT ÄR: JAG HAR BESTÄLLT STUDENTMÖSSA OCH DEN ÄR SÅ HIMLA FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wohooo! :D Vad skrev du på den?!

2010-11-25 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0