ey mannen

ahmen juste, såg oskar linnros i tisdags. hane rätt kort. 

Hejhej!

jag undrar hur du klarar av att hålla dig ifrån allt "gott" som typ godis osv, och hur reagerar dina vänner när du säger att du behöver gå ner i vikt för ett jobb, tycker personligen själv att det är jobbigt när vänner säger åt en att man inte behöver gå ner mer i vikt, fastän man själv känner att man behöver.

läser din blogg varje dag! love it! keep doing your thanggg! :)

hejj! heheh de gör  jag inte. Jag äter mörkchoklad. de e godis men nyttigt godis, LOL!
Hm alltså dom är typ vana, dom vet vad mitt jobb har för krav och vad jag måste göra. Tror inte att dom bryr sig så mycket förutom att dom alltid säger "men nej du behöver inte, det är så sjukt". Hahah ordagrant typ så!
Thankyouthankyou :)


Hejsan!
Vad har du för framtidsplaner...typ 1 år framåt?
Vad är det bästa/roligaste med modellandet och sämsta/jobbigaste?

Framtidsplaner 1 år fram är att bo i nyc om planen blir som jag vill, jobba och resa och lista ut vad det är jag vill plugga.
Det bästa/roligaste är att träffa nya människor, resa, tjäna pengar, vara med om grejer jag aldrig skulle varit med om annars.
Det sämsta/jobbigaste är att vara ifrån familj och vänner längre stunder och att hela tiden bli bedömd utifrån sitt utseende. Det lär man sig att tackla rätt fort dock,

vilken är din favorit i harry potter?

Voldemort ocheehmm harry potter

vilken är din favorit i sagan om ringen?

HATAR SAGAN OM RINGEN

vad tycker du om cyklar på pendeltåget?

åker man tåg åker man tåg, cyklar man cyklar man. man gör fan inte båda sakerna samtidigt, speciellt om den är röd. då kan den dra åt helvete

tycker du om din mamma och pappa?

Ja

tycker du om dina kompisars mamma och pappa?

ibland


Nu lyssnar jag på snook å ska iväg till Sats och träna. TJA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du redan besvarat frågor men ställer en i alla fall :)



jag har alltid velat bli modell, är 18 år, är det för sent att börja tänka på de nu? och vart brukar måttet ligga på för att man ska kunna bli de? tack på förhand :)

2010-11-06 @ 11:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0