En bättre lördag

Träffade min kusin i stan, vi gick till NK och köpte massa goda teér. Grön goji havtorn och grönt söder te. Så nu är mina mornar från och med nu all set. Sedan gick vi och åt lunch och sen på en LÅÅÅNG promenad runt djurgården, säger bara en grej å det är att det var kallt som satan. Efter det gick vi till le café i sturegallerian å fikade.
Efter lite shopping drog vi oss hemåt, jag åkte sedan tillbaka in till stan med mamma och åt middag på Italiano. Gött mos! En bättre middag. Sedan mötte jag upp min käre kusin igen och linda å vi gick ut, magenta blev de å träffade sjukt många jag kände där inne vilket var as kulT!!!!!

NUU ska jag plugga och sen blir det adventsmiddag hos min käre bror, tjeee



Mitt och ispos fredagsmys i fredags framför solsidan, HUR GOTT! Härlig middag, haaaaaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0