big no no

Igår va vi på rose, sen skulle vi vidare till sturecompagniet men vi kom HÖR Å HÄPNA inte in. HAHA FAIL! Men åh iissspoo, hoppas din kväll va bra ändå :(:(:( besvikelsen!! kom hem vid 2, somnade med TVÅ täcken och full utstyrsel på, mjukisar, tissha, tjocktröjja. äee..galet va kallt. + att jag drack te för att blí lite varm på insidan.
Vaknade vid 9, gick ner och åt frukost med mina kära föräldrar..not family, för nu har ju en familjemedlem flyttat. Japp! Min brorsa har flyttat hemifrån, jag trodde ju alltid att jag skulle va den som flyttade först men nä så vare inte.

Nu ska jag snart åka in till stan och promma lite runt Djurgården sen ska jag äta mysig lunch med min älskade kusin! Åh har saknat henne.

Å jag fick världens hemskaste tanke EVER, att jag typ skulle bli förlamad och inte kunna springa ut på studentennn :O:O eller ännu värre, om jag skulle typ dö och inte kunna ta studenten. nejjjjj alltså de får inte hända. gahh

HERÅ

Kommentarer
Postat av: Johanna F

Alltså Mikaela LOL x)

Saknar dej puss<3

2010-11-27 @ 20:21:17
URL: http://johannannahoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0