alex you r an orange

Fredag imorgon, hela veckan har fann gåått. Och senaste gången jag tränade var i måndags. Inte ok. Måste träna, ska träna imorgon.
Vill egentligen gå ut på en lång promenad nu, men mina bästa vänner har ju flytt barkarby. Orkante? varför gör nidet?
Ska städa mina garderober, måste, måste. Lovade mig själv, ska göra det medans jag kollar på tv. Svensk tv suger, varför är det så dåligt?
Varför är det mesta i USA bättre än i Sverige? Allting är snäppet bättre, förutom maten då.

nu lyssnar jag på oskar, försöker bli lite happy på detta väder. ska byta ut oskar till julmusik 
Hade en bra dag idag, åt lunch med mina vänner, fikade och gick och klippte mig + slinga. Köpte en fin kofta. Varför försöker jag vara positiv? de e bra med positivitet. Skulle kunnat gå på stures middag, haaaaar inte tid, har all tid i världen. beroende på vad jag prioriterar , just nu inte det kanske. eller, ne.

skönt att jag inte är 25, inte än. tiden går fort ändå. om 7 månader drar jag. hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

har dom flyttat tv4-barkaby nånstans?

2010-11-11 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0