Long time no see!

Länge sedan jag bloggade, de e bara för att jag tycker det är fett lame men de e kul å läsa andras bloggar så don´t stop blogging ffs!!!

Första skoldagen efter sportlovet, oskönaste dagen ever. Var iofs å fikade på fresco med Issi å Mikkan, å sen på fitting för NK. Nu har jag precis ätit dinner å ska på satscorepulse med johanna, ska bli skönt att träna och dö!
Sen ska jag hem och mysa i min sköna säng med datorn å psykologiboken å börja plugga. Händer inte speciellt mycket just nu, bara skola, jobb, vänner å pojkvännen. Har dock najsiga planer för sommaren som livar upp lite!

Nu ska jag chilla i tio minuter, om jag ens hinner det? gahh..

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0