Lista!

Namn: Annie Mikaela Olsson
Ålder: 18 om 10 veckor!
Ursprung: Sverige, Stockholm
Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag var med min fina älskling!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Tog sällis med oliver till skolan från odenplan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vi datorn, som nu!
Det sista du sa högt: Okej men då får du inte vara här inne
Det senaste någon sa till dig: Jag är magsjuk
Vad har du druckit idag: Cocacola light, vatten å bubbelvatten
Vad var det senaste du åt: Avokadokesomacka på smörgåsboden
Vad var det senaste du köpte: Tuggumi
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Kall vårdag
Godaste glassmaken: Ben&Jerry's half baked
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja
Sover du tungt: Nä aldrig, bara när någon försöker väcka mig! haha
Drömmer du mardrömmar: Ja ganska ofta,
Trivs du med ditt jobb: Ja, men inte när dom är fördjävliga med mitt hår!
Favoritklädsel: fina tunikor, svarta saker och ballerina
Vad ser du om du tittar till höger: en säng
Vad gör dig glad just nu: Vad ska du göra härnäst: Pass på SATS
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Mätt å glad!
Hur många kuddar sover du med: 5
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära
Är du kittlig: Jätte!
Snarkar du: Nej!
Stjärntecken: Oxe
Stökigt eller välstädat: Har alltid stökigt rum men i love it clean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0