Life as it is!

Måste styra upp mitt liv nu, de e lika rörigt som i min handväska! Hehe! Så nu blir det att skriva klart hela samhällen på 45 minuter å efter det blir det psykologiplugg. Får kolla på desperate houswifes samtidigt som jag pluggar, vi tjejer kan ju göra två saker samtidigt right?
 Imorgon e de ju idrottsdag också å då ska vi gå promenad runt i stan typ, så får ta med instuderingsfrågorna då och plugga samtidigt som vi är ute å walkar. Det borde ju funka!
Idag var en super onödig dag i skolan men jag issi å freddan fick iaf lite gjort på svenska arbetet vilket var grymt för nu har vi satt ihop en as bra video som vi ska ha till våran redovisning! Yehey!



Mitt Liv! haha

Nu - Back to pluggination
Sen - DH!!!!!!!! Å psykologi, dö på den!

Puss å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0