ångest

Hoppade över en inlämning i rättskunskap, eller missade deadline å ska lämna in den imorgon men ändå! Fy, nu kommer jag inte att få nått betyg på den men min lärare kommer ändå ha med den i bedömningen när han sätter slutbetyget. MEN ÅNGEST! Så där ska jag aldrig göra igen, oavsett huuuur mycket jag än har (typ som nu). Så nu skriver jag det här och lovar mig själv att inför trean att aldrig mer missa en inlämning i skolan (förutom på MT största skämtet ever).

Så, nu står det där. Nu kan jag gå tillbaka hit å kolla när jag håller på att skita i nått för nu har jag ju lovat mig själv att jag inte ska göra så igen.

SOL idag, så himla skönt, och dom har sopat gatorna i stan vilket är så nice. Nu e de tre dagar kvar å sen påsklov, 1 vecka i trysil e ju inte fel men hade hellre åkt till GC med mitt hjärta. Menmen, nu är de rättskunskapskrivning, å samhälle å sen DH! <3 mhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0