Vad gjorde jag igår?

Alltså..måste verkligen tänka. Juuusstteee
Först va jag och johanna på modellounge och chillade, åt brunch och fick nagellack och bikinis. Sen sprang jag iväg på två castings.
Första var på Calvin Klein och där träffade jag en svensk modell kille och hans flickvän som var hur trevliga som hellst. (och dom var från stockholm, alltid ett plus) Så vi tog varrandras nummer och ska förhopnningsvis hänga på måndag.
Andra var för nått annat märke och hon som provade ut alla kläder verkade gilla mig vilket va nice.

Efter det mötte jag johanna och vi gick till jamba juice och köpte smoothies och sen gick vi  och fönster shoppade lite, sen gick vi och köpte vykort. :):) haha! Efter det gick jag och tränade på gymmet, de va as freschht. Nice, dit ska jag gå igen snart. Men inte idag (eller inte idag på dagen iaf, det har öppet 24 timmar om dygnet så whateva) tränade lite, kollade på vänner samtidigt för dom hade en tv i själva träningsmaskinen med hörlurar till så de va as nice. Haha stog typ å skratta för mig själv samtidigt som jag dog lite av trötthet. Träningen blev roligare iaf, som att ha massor med träningspolare med sig. Efter det åkte jag hem p gjorde couscous sallad me johanna och sen gick vi på bio, inception..eller va den nu heter. Feeeet bra film! Somnade lite i mitten eftersom att den va typ lite mer än två timmar + 20 min reklam. Men i like! Å så leonardo dicaprio i huvudrollen, kunde liksom inte bli bättre.

Nu kurrar magen, kanske dags för lite frulle. Hörs sen då! För idag blir de troligtvis POOLPARTY I SCARSDALE hos David. Men de e från klockan 12-7 på kvällen typ så jag e hemma vid 8.. no drinking today för viktig dag imorgon. hohhihehhah!

Tjatja hörs ikväll igen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi sov till 10.30 har inte hänt på evigheter, men förmodligen behövde vi det för att komma ikapp. Pappar har hämtat post, jobb till mig, på kontoret o jag kör via puck för Bredbandsbolaget vägrar hjälpa oss med nätet!!!

Johanna har varit förbi och fått allt vi shoppade till henne och kollat på allt vi köpt till oss. Nu skall vi snart packa ihop oss och åka till Anders o Co på grillmiddag. Igår middag passade vi på att hälsa på hos mormor o morfar och åt sjömansbiff.Vi passar på nu att äta en massa saker som vare sig Marcus eller du gillar.

Ha en bra kväll och LYCKA till i morgon på jobbet.

Kram / Mamma

2010-07-31 @ 17:38:08
Postat av: Johanna

Hallåååå! Allt blir bättre med vänner. Kollar ju på det varje dag liksom. Man kan verkligen slappna av och bara njuta.

Vad skoj med people från Sthlm förresten. Hoppas ni finner något skojsigt att göra på måndag.

Jag var hemma hos dig idag och hämtade mina stuff från NYC, wihii! :D

Inception såg jag med Emil och Mackan i onsdags och vi diggade den lika mkt som du, men vi somnade inte :p

Fick se bilderna på dig också på IMG, very nice I must say. Du är så fin! :)



Lycka till imorgon! Ser fram emot att få läsa om hur det gick och dina fortsatta äventyr i the city :D

2010-07-31 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0