Update

Lite updates från kvällen

Min bokare ringde mig precis innan vi skulle gå och berättade att jag har bokat ett as bra jobb på måndag och tisdag! YEEY!!

Å att rida på den där tjuren va typ de roligaste och galnaste jag gjort. Jag och johanna fick sitta på den tillsammans. Hihi haha , de va kul faktist! Dock hoppas jag att vi inte såg ut som alla feta , svarta tjejer som såg ut som att dom hade sex med den där tjuren samtidigt som deras bröst och rumpa fladdrade runt all over the place. Det blev en det boobflash kan jag säga.

Nejmen fy , nu blev de vulgärt. Nu ska jag sova, imorgon blir det lite morgonträning och sen brunch på modellounge :)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0