UPDATE

En liten update på vad jag gjort dem senaste dagarna.
Fredag - Åt frukost med mamma och pappa, gick och shoppade lite och åt lunch på chipotle (göttt), Åkte och chillade lite på deras hotellrum och sen åkte jag iväg på en casting långt ut på west side. Vid alla pierar(?) haha.iaf. Det var för en koreansk katalog. Efter det åkte jag och mötte mamma och pappa igen och vi gick till union square och åt på en restaurang som heter bluwater grill. En skaldjursrestaurang. Jag åt världens godaste paella. mums.

Efter middagen med mamma och pappa så åkte jag hem till Julia (egentligen hannas lägenhet men hanna har åkt hem nu så julia bor där så länge..iofs så har julia också åkt hem nu i detta skede men de hade hon inte då) och hon fixade iordnings sig lite. Sedan kom alex och hämtade upp oss och vi åkte till en klubb downtown. Haha typ roligaste utgången ever faktist. Det bästa var när vi stog utanför klubben (jag , julia och alex) och en kille börjar prata med oss, helt random, om hur mycket han gillar the hills och the city å att de är hans favorit program och blablabla å han vet inte att alex har varit med i det..konstigt nog. Så jag säger "oh ive been watching that since laguna beach" då säger alex "you know they write the script for 14 years old" då sa jag "well i guess u r NOT the one to talk alex" HAHA SÅ KUL, alex blev sur på oss och gick därifrån och den där snubben fatta ingenting. Vi hade sjukt roligt och var inte hemma förrens halv 4.

Lördag - Upp för testfotografering. Var nådigt trött kan jag säga. Gjorde frukost till johanna och charlotte, sen åkte jag och mötte julia en sista gång på union sq för att säga hejdå till henne :( hon kommer iofs tbk om 3 veckor men ändå!!
Tur att jag har Tilda och Charlotte kvar när alla har åkt och ingen kommer hit.
Testen gick bra, cool make å snygga kläder. Blev en del bra bilder till boken tror jag.
Efter det var jag tröttast i världen, gick och handla och kom hem å va utelåst. Ångest, väntade utanför lägenheten i typ en halvtimma sen kom johanna å öppna. Då gick jag en liten promenad å sen hem å sova.

Söndag - Har inte hunnit göra så mycket än men har ätit lite frukost och ska snart ut och springa. Sen ska jag möta upp mamma och pappa för Sex And The City Touren och lite annat skoj.

Tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0