tråkigt inlägg, soorryy

Sitter just nu inne i lägenheten och kollar på Beverly Hills 90210. å dör lite, för jag är så sjukt trött.

Fotograferingen idag gick huuur bra som hellst, fotade för Seth Sabel. En as bra fotograf som tydligen fotat alla stora topp modeller. Sjukt skön å rolig, å så blev bilderna skit bra. Woho!

Efter det gick jag till urban outfitters å fick me mig ett par as fina jeans shorts å sen tog jag en taxi hem. Hehe, e as trött, å nu ska vi tvätta. Vet inte va jag mer ska skriva än såhär..

Tjatja,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, och när får man se lite bilder på testerna?

Väldigt nyiken är man.

Kram

2010-07-13 @ 08:45:39
Postat av: Mamma

Bättre med ett tråkigt inlägg, för det är det aldrig, än inget. Skriv nu så vi får veta vad som händer.

Mamma

2010-07-13 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0